blöööö-.-

är skit seg idag, Igår var det prao på ica i skogås (A) ganska chill slutade runt fyra och efter som att jag ändå tar 742 hem till fina huddinge så passade jag på att hoppa av i Farsta starnd och gick hem till Wilda som var "sjuk" eller hon var typ förkyld menmen, jag var hos henne ett tag vi gjorde (?!) jag fick in ett fint slag ;) tihihih. yeye, vi gick och köpte kladdkaka och vispgrädde och chokladpudding xD sen följde hon med mig till min buss. Idag började jag åtta -.- . vi hade bild första timmen och det var fett jävla tråkigt för att jag var med 9a (andra klassen) kul folk men konstigt schema.. Nu ligger jag i soffan kollade nyss på peter pan (A) sjukt bra film ;) <3

Saknar dig.. typ



Jag satt i 1 timme och vänta, och på dig skulle jag kunna vänta i år. men frågan är om det är värt det? Patetisk? jo jag vet men jag skäms inte iaf !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0