har okuuuul ! <3

Din första:

Operation: ?
Första piercingen: öronen
Första priset: midalj på någon fotbollscup.
Första sporten du började med: fotboll (A)
Första husdjuret: kanin (A)
Första semestern: kanarieöarna kankse?
Första konserten: dar** :O

Just nu:

Äter du: Glaaaass (A)
Dricker du: vatten
Ska du: sova?
Lyssnar du : musik på pa
Väntar du : bättre tider
Tittar du : disney channel
Har du dig: Odins adidaströja, ett svart långt linne & tights

Har du någonsin:


Kysst en främling: om jag har
Tappat bort glasögon/linser: ööh nej? :P
Brutit ett ben: nepp.
Rymt hemifrån: nej men försvunnit har jag (A).
Röntgats: ja
Gråtit när någon dött: Ja?

Tror du på:

Gud: ne...
Mirakel: a ?
Aliens: Nej.
Magi: Nej.
Himlen: typ
Tomten: om det är min bror, ja...
Änglar: jag är en ängel (A).

För eller emot:

Långdistansförhållanden: blöö
Utnyttja någon: beror på? :P.
Självmord: emot?.
Att använda droger: EMOT
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För ?!

Favorit:

Mat: koetbullar
Låt: fields of gold.
Sak att göra: umgås
Dryck: oboy,fanta (A)
Bil: vet ej...
Har du nånsin:

Ljugit för någon: yees
Varit i slagsmål: yeees
Blivit arresterad: no
jag är lite busig och tog denna av Sandracarlen.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0