mobilgrej:D

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
haha 915 faktist ;)

Vad står det i ditt tredje?
vad e koden?
Och vem var det ifrån
Rinnebäck

Är han/hon snygg
jag vet inte? en vän bara..
Smsar ni ofta?
nej bara om det är något speciellt

vad står det i ditt 18:e sms?
vad gör du gumman?

Och det var ifrån?
Danne

Är han/hon farlig?
aaaa fett (A)

Hur farlig?
jätte farlig :O

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Jawad,Danne,Rinnebäck,mami,phille,sara swalling,jeanette,wilda,rödbil,Viwi,Sacki,Robin söderholm,meelad,Amanda i,Jezper,Franco,thes,alexone,Amanda,simon,sandra,Erok-.- ,Daniiel,loop,kp,jennifer,Ida,Jonnus,Odin,bruuuuuuur & några till :D
Smsar du ofta?
Alltid :D

Hur många sms har du skickat?
ny mobil :2328

Hur många mms?
0

Är du beroende?
nej jag bara sover med min älskling (mobilen)

Vem ringde du senast?
mami <3

mottagna samtal
vet ej

snyggast på din kontaktlista?
hemligt

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
egobild (A)

många bilder har du på mobilen?
40

Vilken är din favoritbild?
bild på thes i skolan:D

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Rosa as gammal boegmobil som jag lånat av min morfar(A) typ spegel grej på framsidan:D . Sony ericsson z310i typ

har du varit helt ärlig nu?
ööhm, ja?

Kommentarer
Postat av: thes

Sanna ditt mongo, du skulle ju ta bort cpbilden på mig! :o <333333

2008-12-16 @ 06:59:59
URL: http://thessideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0