nyår

Tjenare alla söta bloggläsare, jag har inte haft tid att skriva så mycket. Men iaf idag ska jag vara hemma och fira nyår med familjen och vänner, & förhoppningsvis blir 2009 bättre. Jag ska börja sköta skolan för dom som vet att mina betyg var lagom bra så förstår ni säkert, jag praoar på ica i skogås på måndagar & fredagar vilket jag ska göra ett tag framöver, jag har träffat mycket nytt folk det här året och även blivit av med vänner som stått väldigt nära, jag har varit med om mycket, den 17de januari drar jag & min familj till thailand i två veckor, myspys. Kommer inte ta med mobilen som ni flesta nog förstår men jag ska försöka hinna ned och blogga när jag är där också. Jag ska även försöka sluta röka(a).

Jag har inte berättat så mycket om mig själv så nu passar jag på:

Jag heter Sanna Maria Elisabeth Fagerström och är född den 5 augusti 1993, jag är alltså 15 år och fyller 16 i sommar, Jag har 3 syskon (tre bröder) har alltid velat ha en syster men icke sa nicke. Jaghar jag  bor iaf i Huddinge & här har jag bott nästan hela mitt liv, när jag var jätteliten bodde jag i skogås (loftvägen), Kärlek.. Ja det finns så mycket kärlek, men min livs största kärlek är a, har iaf gillat han sen mer än ett halvår tillbaka, vi pratade typ jämt men det hände grejer, som han verkligen inte ville förlåta mig för. så det blev aldrig vi, men whatever.... Jag ä l s k a r programet weeds (a). På kvällarna är jag alltid ute med vännerna, det är väldigt sällan det händer att jag är hemma, speciellt på helgerna. Går i Kungsklippeskolan i Stuvsta där jag gått sen 6års(A) . kyss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0