barnbidrag (A)

Idag har jag spenderat hela mitt barnbidrag i farsta centrum, Jag mötte wilda i fasta så gick vi runt och kollade. Jag hittade lite grejer som jag var tvungen och köpa.



Här är allt jag köpte plus att jag åt och solade solarium.


svarta Tights x2
79.50kr H&M. bra och billiga passar till fest och vardag.


pärlörhängen 49.00 kr ginatricot. fina pärlörhängen (stora)


knästrumpor 59.00 kr ginatricot. varma &mysiga


lösnaglar 49.50kr H&M. billiga & bra


lösögonfransar 39.50kr H&M. har ej testat dom så jag vet inte hur det blir, lägger in bild på det imorgon eller övermorgon.


Puder 49.50kr H&M. överlevnadskit (A) väldigt bra & det är även priset.


Ögonskugga priset är okänt, fin färg passar mina klackskor (A)


Mascara från loreal 109 kr H&M, har inte testat den än, men den ska tydligen vara bra


Läppglans ca 24kr H&M. meeee like fint och billigt ;)


Vantar 59.50 kr H&M. fina& sköna men jag upptäckte dock att det är sådana min syster har fast vita, förlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0