hej (A)

hej sötnasar <3, nu siter jag hos debbie medans hon duschar. hihiihi igår var vi i stan och träffade alla och drog hem vid typ 11 på vägen hem till henne så blev en gammal vän puttad när vi gick på perrongen han ramlade oc började blöda i hela ansiktet. killarna som puttade honom sprang, JÄVLA ÄCKEL!!!!!!! Idag ska jag kankse sova i värmdö hos min bror :P

Förlåt för att jag började skriva til dig igen det var mitt största misstag,du är fucking sjuk i huvudet. enadagen säger du att DU gillar mig sen dagen efter är jag slyna? :S tänk om äckel vem är det som är slyna igentligen? du finns inte i mitt liv längre hoppas du är nöjd !
Nu ska jag börja fixa mig . Kyyyysss <3


förlåt för att jag bara tog en bild men jag älskar dig syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0