lördag,söndag !

hejhallåå, i lördags var jag hemma hela kvällen men efter ett tag så pallade jag inte mer så jag tog sista bussen för att sova hos debbie (A), på bussen får jag ett oväntat samtal och blev väldigt väldigt glad, Tack älskling!

vi vaknade vid tre tiden och min mor slutade fyra så jag bad henne hämta mig efter jobbet. orkade inte ta bussen hem,vi åkte till morfar i hammarbysjöstad och fikade sen åkte vi till hans jobb och hämtade en telefon som jag skulle få låna eftersom att min är trasig. efter det åkte vi till en resturang i stan och åt hela familjen. jätte gott :D sen åkte vi för att sätta ljus på farfars grav men det var omöjligt att hitta graven efter som att det var kolsvart på kyrkogården :P så vi bestämde oss för att åka hem så vi la blomkransen på att annan grav som vart tom (A) kyyysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0