tjaa <3

Jag har haft sjuuukt ont i huvudet idag, men jag gick till skolan ändå vilket var ganska bra för att jag hade samhällskunskaps prov ^^, åt inget på morgonen för att jag åkte typ 20 i åtta till skolan när jag började 5 över åtta :S det tar 3 minuter och åka till skolan så jag förstår inte varför jag åkte så tidigt :P åt knappt någon lunch heller pga av att jag satte mig vid fel personer när man ska äta ( vissa det inte hur man ska bete sig när man sitter och äter) *host* daniel *host*, yeye efter skolan pantade jag flaskor och drog in till stan och mötte sara,sandra & sis' (A) vi åkte till kistagallerian fast jag vet inte varför. vi gick runt och kollade lite sen åkte vi till syster mammas jobb och hon åt. nu är jag iaf hemma och jag är jätte hungrig så jag ska äta spagetti &köttfärsås (A) kyyyyss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0