booooooring

hej alla sötnosar! Idag har jag gjort absolut ingenting.. Jag vakande vid typ ett tiden och gick upp, käkade,duscha,fixade mig & sen åkte jag och mina Dennis &Alex till vårat garage i håga, jag skulle visa för någon snubbe att jag kunde köra moppe (?!) & dom skulle mecka med Alex bil :D:D:D efter ett tag kom pappa och Jocke. Jag var där till typ 6 som min klocka var och jag tyckete att det var dax att äta för att min mage pratade :O.. men man skulle tydligen ställaom tiden så klockan var bara fem så jag och Jocke åkte hem och åt och tittade på tv, sen kom Dennisoch Alex hem och laddade ner Weeds nya säsongen <3<3<3<3<3
plikten kallar, ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0