fuck rubrik

Ute- eller hemmakväll: helt klart ute!
Salt eller sött: sött
Lyx eller budget: lyx?!
Sommar eller vinter: sommar lätt
 När är du Född: femte augusti 1993
Vad har du på dig en ledig dag hemma: en stooooor tröja
Favoritfilm: gillar inte att kolla på film
Har du barn: minst 40 st
Födelseort: huuuuddinge
Smeknamn: älskling
Favoritfärg: blå
Drömprins: a1
Har du varit kär: yes
Favoritlåt: -
Maträtt:
donken
Favorit Resemål: nästa thailand
Favoritblomma: tackar inte nej till rosor
Tycker inte om: jegor, han luktar
Senaste sjukhusvistelse: hälsade på pappa?:D
Favoritdricka: fanta
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: rosa (A)
Vad gör du när du är uttråkad: sjunger
Missbruk:  debbie
Vän som bor längst från dig: vet inte
Husdjur: en hamsteroch två idioter
Syskon: 3 bröder en syster
Är du Internetberoende: ne
Gillar du snö:  jag älskar snö!
När köpte du något åt dig själv sist:möössaaaaa
Vilken film såg du på bio senast: vet ej, bryr mig inte
Senaste köpta skiva: -
Favoritgodis: helt klart chocklad
Studier eller jobb: bajs
Bästa kompis: har flera
Innerstad eller liten ort: innerstad
Detta tycker jag om att göra: umgås
Detta vill jag göra just nu: sova,äta,ringa A
Detta borde jag inte göra just nu: vara uppe
Bästa känslan: Käärlek med stort K
Värsta känslan: hat med litet h
Något jag vill ha i present:  pengar
Senaste sak du sa:  buhu
Vad tycker du om dina grannar? borde jag göra det?
Laddar du hem musik och film från internet? ibland
Vad är det bästa med julafton? presenter, jag vet att alla bara vill ha presenterna
Solar du ofta? inte nu när det är vinter ..
Vad dricker du helst när du är törstig? läsk
Har du varit deprimerad? ja
Tar du droger?nej, jag är en duktig flicka
Är du kär?mm
Smeknamn: Älskling
Ålder: 15
Längd: 17?
Hårfärg: mörkt
Ögonfärg: vet inte 
Favoritfilm/TV-program:  weeds 
Favoritskor: bruna stövlar
Drömjobb:  Frisör
Favoritbutik / Sverige: gina tricot
Favoritkaffe: kaffe är äckligt 
Favoritstövlar: gummistövlar(leopard)
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: olika 
Hur många skor har du:  typ 15
Kilklack eller stilett: kilklack
Drömutseende: ?
Fulaste plagg i din garderob: röd tröja
Snyggaste plagg i din garderob: jag gillar mina kläder för det mesta.
Favorittidning: vecko revyn 
Länder du varit i: vart ska jag börja?
Länder du vill till: USA & THAILAND(ska till thailand i januari)
Husdjur: en hamster vid namn ANAL (A).
Framtidsplaner: lycklit gift med en rik snygg kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0