palla rubrik

Tja ! Igår gjortde jag typ ingenting mötte sara och debbie och åkte in till stan där vi träffade massor av folk. jag och två då helt främande tjejer började snacka och jag hjälpte dom att fixa lite små grejer till kvällen. så jag och tjejerna som hette typ emma och jannike åkte till farsta mötte en pojke med väääldigt stor näsa (meeeeeeeeelad) :P hihihi vi fixade det vi skulle och åkte till tc och debbie så duktig som hon är glömde sin väska på Donken, var den kvar? Neej tror inte det va ;) duktigtduktigt... sen åkte vi runt hela fucking stan utan anledning :S (onödigt) hehe sen hände det inte så mycket mer.

Idag vaknade jag klockan fem och var helt död, gick upp åt och tittade lite på tv. Klockan typ halv sju kommer mamma och hämtar mig hemma hos debbie (A) nu ska jag äta och kolla på en film kyss ! <3


....Jag tycker det är pinsamt att du är så jävla patetisk och inte kan göra något själv!, sköt dina egna problem snorunge drainte in äldre det är bara fegt! HORA

Kommentarer
Postat av: Jonnus

och vem träffade du me på, om inte J O N N U S? :)

2008-11-01 @ 23:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0