Rubrik med stort R

hej älsklingar ! Nu har jag varit hemma i ungefär en halv timme. har ätit och pratat med världens gulligaste person i telefon (A), Idag vaknade jag vid ett tiden och bestämde mig för att åka till stan. så jag fixade mig och vid FEM drog jag till sna och träffade nicolette, Det var ett tag sen jag träffade henne pga tjaffs men men, vi var med vrandra i ungefär en timme sen kom sandra och sara. Sandra skulle hem och äta så jag följde med henne, vi var hos henne i typ en timme hon åt och jag kollade i gamla skolkataloger från sköndalsskolan och upptäckte att två killar som jag varit tillsammans med fanns med :O och massa jätte söta vänner (A) yeye vi drog iaf tillbaka till stan mötte Balle,Ballie,sacki,debbie,maria & massa till. eftersom att tiden går fort när man har roligt så började klockan närma sig halv tolv så jag åkte hem .. och nu sitter jag här helt ensam.... ska nog sätta på en film eller någon.
Ciao <3





 i miss u baby!

Kommentarer
Postat av: therese

miss u.. :(

2008-11-05 @ 21:10:39
URL: http://theslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0