Städdag!

Idag vaknade jag typ halv åtta, vilket var lite dumt eftersom att jag började klockan åtta (A) yeye kom lite sent första lektionen var svenska där jag skriver en argumenterande uppstats som ska var klar efter lovet (A) (nästan klar)... sen hade vi cpmatte, sen hade vi mentortid :S vi städade lite sen gick vi på lunch. skollunchen...är ju lagomgod speciellt när det är soppa (vatten med ...) så jag gick ner till stuvsta och köpte mackor(A) hehe sen sista lektionen innan lovet, bild det är iof ganska chill,jag och daniel satt och snacka medans han ritade på sin indian?? och jag klippte upp "bubblor" tillmin mapp (A) hihi vi slutade halv 1. nu sitter jag hemmaoch är skiit trött har städat hela nerevåningen -.- jag fick 200 kr och en skit söt walkman mp3 (A) plikten kallar , pusshej leverpastej


så här ser den då ut (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0