förlåt teresa!

Nu är det så att min käre vän teresa (o-thes) klagar på att jag inte skriver så mycket i min älskade blogg längre, så nu har jag bestämt mig för att jag ska skriva mer, bra va? :D Idag har jag varit hemma från jobbet för att jag inte mår så bra :/ Imorgon är det onsdag och jag ska troligtvis träffa min käravän Ida, som jag inte träffat på ett tag, kulkul.. Jag ska också försöka träffa än god vän som ska åka iväg imorgon, men vi får se vad som händer. jag ska iaf till skolan ska se om min latmask till vän orkar gymma i morgon bitti annars blir det en skön sovmorgon, kanske sola lite solarium innan skolan? :D
Grattis till danne som klarade en vecka med att skriva sin otroligt tråkiga blogg innan han upptäkte att han inte hade tid pga att han måste göra ingenting.
Kyyss <3


  Älskar er tjejer ( sorry för bilden lite gammal men jag hitta ingen annan) <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Sanna, det är lugnt! :) bara du fortsätter såhär så, hihiiii. älskar diiiiiiig <3

2009-02-17 @ 20:58:16
URL: http://thessideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0