sannabrääää

Det har hänt mycket den senaste tiden, så jag tänkte ta en snabb igenomgång.
Den 17 januari åkte jag till thailand och var där i två underbara veckor, träffade massor av glada människor.
när jag kom hem började jag umgås med gamla vänner, mycket och prata om. vissa saker går inte att förlåta men jag tycker verkligen inte att jag gjorde något fel så, det finns ingen andlending att avsluta vänskapen... Sen har vi haft nationella prov, tycker det har gått super bra. och Jag har börjat prata väldigt mycket med en person som fått mig att må som bäst 2008 ! Imorgon är det fredag och har inte en jävla aning om vad jag ska göra. det är sjukt, brukar alltid ha 100000 grejer att göra xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0