yoyoyoyo! <3

Har verkligen inte haft lust/ork att varken fixat designen eller skrivit något den senaste tiden,Den här veckan har varit chill, har bara tagit det lungt försökt lärt känna nytt folk och kollat på onödigt mycket tv. Jag var i romme och åkte skidor med skolan igår, det gick ganska bra ;) bussresan var lite små seg (A)I början av veckan började jag känna mig lite små sjuk och nu är jag mega förkyld och lever på te (A), jag har iaf inte varit i skolan idag och har inte heller varit utomhus, lite jobbigt... imorgon ska jag iaf försöka orka upp till skolan, det är ju fredag (....) slutar ganska tidigt men han inte bestämt vad jag ska göra ännu :D nu ska jag ta en kopp te och sätta mig och skissa på min teckning (A) den blir bra, lägger in bild senare kanske ;) Kyyyysss, &Danne din blogg är sämst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0