torsdag 8 januari

åhh, är sjuk idag. jag som ville veta dom nya klasserna och det nya schemat, Iof har jag eget schema men ändå:D har ha hemkunskap iår -.- stackarsstackars mig.. Jag som för typ första gången ville jag verkligen till skolan :P nu är det inte långt kvar tills jag åker :D kommer sakna vissta. för två veckor för mig är ganska mycket ;). tack föresten du lyckas jävligt bra fortsätt att få mina tjejkompisar att lyssna på dina äckliga löngner, du kommer säkert långt på det. för vet du? jag bryr mig inte fortsätt snacka, kommer inte börja gilla dig mer för det. haha jävla patetiska h0runge! Tro mig jag kan förstöra ditt patetiska liv men jag är iaf lite mer mogen än dig, idi0t!

Imorgon är det ica som gäller men, eftersom att jag är sjukling så lär jag ju vara hemma:D menmen vi får se vad som händer annars blir det hemmakväll för mig imorgon så drar jag ut på lördag , leka? :D nästa lördag ger jag mig av så det är bara att passa på:D har lååång inköps lista(a) menmen nu ska jag göra lite mat eftersom att man inte blir så hungrig när man är sjuk, men man kan ju inte sluta äta för att man är sjuk. för er som undrar har jag feber, hostar och har jättejätte ont i halsen kommer säkert bli jättttte hes, så då behöver ni fan inte mobba mig, ska tamig fan inte svara i telefonen om jag blir hes:P kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0