sorry för dålig uppdatering :O

Jag har varit lite små dålig på att hinna med och skriva, även fast jag lovat att skriva varje dag, jag har iaf varit med Dennis varje dag och därför har jag inte haft tid.
Idag ska jag inte gå till skolan för att jag mår dåligt. men imorgon ska jag faktistller jag måste faktist gå till skolan för att jag måste få G i IDROTT!!!
lite små synd att jag inte har det faktist eftersom att det är det lättaste ämnet att få betyg i igenom att bara vara med på lektionerna... skolkare jaja måste fixa, skolan vem vill gå iv?

jag fick min pappas mobil igår för att han köpt en ny, så jag råkade radera ALLA nummer. så jag har alltså inga nummer kvar :/ vi hörs senare,
love u !

tänkte bara säga, jag älskar er!
 (gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0