stolen

1. Fyra Tv-program som du följer:
desperate housewives
tv är för nördar -.-
tv är för nördar -.-

 2. Fyra saker du gjorde igår:
smsade
sov
pluggade :O
vaknade


3. Fyra saker jag längtar till:

sommaaaaaar
Öland med älsklingen
födelsedag 5 aug
barnbidrag xD


 4. Fyra saker som står på min önskelista:
pengar
kläder
pengar
kläder

5. Fyra saker jag tycker om att göra:
umgås
schteeeka i solen
shoppa
vara med d

6. Fyra saker jag avskyr
dig
falska personer
folk som ljuger
dåliga bortförklarningar

7. Fyra saker jag åt igår:
macka
choklad
en björn
...

Kommentarer
Postat av: de du

6:an.... du är ju FAAAAN EXAKT SÅ FALSKA MÄNNISKA!!!!!! tänk på vad du gör mot dina vänneeer

2009-05-16 @ 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0