svek, löngner och tårar...

vart ska man börja? när den man älskade förstörde allt? där man blir uttnyttjad? där ens bästavän gör en stort misstag som kunde ha förstört mycket?
Jag är sjukt förvirrad just nu. du säger att du älskar mig och skulle göra allt för mig men det är bara bullshit!
vi bestämde att vi skulle vara vänner men du bryr dig inte ens.
och A du tror jag tänker sitta här igen och bara vänta på att du ska bry dig? ta tag i ditt liv för fan!
Jag är inte heller väldens bästa människa och det har jag aldrig sagt heller men O jag ber så sjukt mycket om ursäkt, det som hände var fel och förstår om du inte vill ha något med mig och göra.

allt det här förvirrar mig, jag behöver oss! vi tre, våran trio, alla roliga minnen... vad hände med oss ?
vi skaffade killar och gled isär för varje dag som gick.. Gör allt för att komma tillbaka till allt som var innan allt hände. innan wigge innan dennis innan alla toyboys. snälla tjejer vad hände med spelkväll hos W med en flaska vin och glada miner hela natten lång? miss it!
jag kan inte fixa det här själv!

älskar er alla som funnits där när jag mått som värst! och tack alex du gör faktist det mesta bättre!


Kommentarer
Postat av: ?

du kanske borde ha tänkt efter lite innan du gjorde dina misstag

2009-10-10 @ 17:39:44
Postat av: sanna

men då hade det väl inte varit några misstag (?!) smart..

2009-10-14 @ 12:52:54
Postat av: du vet

du får skylla dig själv den här gången du lär dig ingeting av dina misstag! du tar allt före vänner så jävla falsk!!!!!!!!!

2009-10-19 @ 13:43:01
Postat av: du vet vem

men du lär dig fan inte av dina dumma misstag du fattar inte va du gör mot en!!! du får skylla dig själv när du förlorat så mycket du tar allt före vänner falska jävel!!!!

2009-10-19 @ 13:45:17
Postat av: sanna

lillevän, det är fortfarande ett gamalt inlägg. ångrar ingenting jag gjort mot er!

2009-11-02 @ 20:42:10
Postat av: Anonym

vet du ens vem som skriver ? väx upp

2009-11-05 @ 08:51:12
Postat av: sanna

uppenbarligen är det ju någon av mina gamla vänner som har någt med inlägget och göra annars är det väl någon patetisk jävel som inte kan skriva ut sitt namn..

2009-11-19 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0