det löser sig!

Det var ett bra tag sen jag skrev nu, ett väldigt bra tag sen!
Har iaf börjat gymnasiet (iv) bara för att jag är bra!
kärleken går åt skogen men är glad ändå!

Nu sitter jag och dricker cola, har precis raderat alla nummer på mobilen och bytt nummer..
Ingenaning om varför men det kändes bra, får dock inga sms för ingen vet ju att jag bytt :)
Btw så saknar jag mina två bästavänner Amanda och Wilda, tjejer vad hände med vår trio?
Wilda skaffa en skit bar pojkvän som hon är mega lycklig med (vg av dig stumpan)
och Amanda (pb) flyttade ut i skogen..

Har ångest som f a n för jag har haft typ 2 månader på mig att skriva ett literaturprojekt om ca 7 författare på engelska, men inte fan har jag börjat med det... ska vara inlämnat imorgon men har dock inte orken att göra det.
så det lär väl bli ett år till för mig på iv! Bra jobbat sanna!

Pöööösszz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0